وزیرامور خارجه هند عازم مصر شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه هند اعلام كرد كه 'كریشنا' به همراه همتای مصری خود 'محمد كامل امر' ریاست ششمین نشست كمیسیون مشترك هند و مصر را در قاهره به عهده خواهد گرفت.

این اولین دیدار یك مقام بلندپایه هندی از مصر بعد از آغاز انقلاب در این كشور آفریقایی می باشد.

در یك بیانیه وزارت امور خارجه هند آمده است كه در این نشست كمیسیون مشترك هند و مصر همكاری بین این دو كشور در زمینه های گوناگون از جمله بازرگانی، علوم و فناوری، فرهنگی و فناوری اطلاعات بطور جامع و گسترده مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهد داد.

از آنجا كه همكاری بین هند و مصر جنبه های گوناگون علمی، فرهنگی و فنی را شامل می شود مقامات بلندپایه وزارتخانه ها و بخش های مختلف هند در این هیئت شركت خواهند داشت و انتظار می رود كه قراردادهای متعددی در طول این دیدار امضا شوند.

'كریشنا' قرار است كه علاوه بر 'نبیل ال عربی'، دبیركل مجمع عرب، با مارشال 'محمد حسین تانتاوی'، رئیس شورای عالی نیروهای مسلح مصر، دیدار و گفتگو كند.

وزیر خارجه هند با رهبران احزاب سیاسی و صاحب نظران گوناگون مصری و همچنین نمایندگان هندی های مقیم مصر دیدار و گفتگو خواهد كرد.

وی همچنین از یك تصویر رابیندرانات تاگور، شاعر و نقاش صاحب نام هندی، به عنوان بخشی از مراسم بزرگداشت یكصد و پنجاهمین سالگرد تولد وی در قاهره پرده برداری خواهد كرد.

آساق ** 589**





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , زمستان , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: